Минулий рік був насичений, зокрема, і на зміни з податку на прибуток. Напередодні подачі річної декларації ми підготували короткий список основних нововведень, на які рекомендуємо звернути увагу та врахувати при декларуванні:
- Збільшення податкових порогів
- Для незастосування податкових різниць – до 40 млн грн;
- Для визначення основних засобів – до 20 тис. грн.
- Нові податкові різниці та зміни до чинних різниць
- Амортизаційні зміни – дозвіл на застосування виробничого та прискореного методу амортизації;
- 30% коригування щодо продажів «особливим» нерезидентам;
- Карантинне «некоригування» за п. 140.5.9 ПКУ щодо певних операцій;
- Коригування нарахованих доходів від участі в капіталі нерезидентів та нарахованих дивідендів, що підлягають виплаті від такого нерезидента;
- Дозвіл на перенесення збитків правонаступником при реорганізації;
- Включення суми штрафів, що накладаються контролюючими органами, для розрахунку податкового коригування (п. 140.5.11 ПКУ).
- Зони особливої уваги
- Підтвердження розумної економічної причини (ділової мети) операцій з нерезидентами;
- Амортизація основних засобів під час вимушеного простою;
- Ризики з ТЦО в умовах Covid-19;
- Підтвердження бенефіціарного статусу нерезидента;
- Документальне оформлення операцій.
KPMG
BPO Company надає бухгалтерський супровід для ТОВ та ФОП:
ТОВ(ТзОВ) – товариств з обмеженою відповідальністю:
- на єдиному податку та на загальних умовах;
- платників ПДВ(НДС) та не платників податку на додану вартість;
- ЗЕД операції та без зовнішньоекономічної діяльності;
- які надають послуги та продають товари.
Ознайомитись з вартістю наших послуг можна в табличці нижче.
- Ведення бухгалтерського та кадрового обліку за одного співробітника складає 300грн, від п’яти співробітників – 350грн.
Кадровий облік:
— формування табелю робочого часу;
— формування наказів ;
— формування пакету документів на прийняття/звільнення найманих співробітників (заява на прийом/звільнення, трудовий договір, особова картка працівника);
— формування відомостей на аванс та ЗП;
Ведення ФОП з найманими працівниками:
— сплата податків (ЄП, ЄСВ) формування місячних звітів оплата ЗП та податків (ПДФО, ВЗ, ЄСВ);
— підготовка кадрових документів (Накази, анкети по співробітників, відпускні, підготовка трудових договорів) та інше;
— підготовка договорів актів, ТЗ, рахунків у тому числі міжнародного формату;
- Заповнення первинних документів (рахунок+акт наданих послуг(ВН)+акт звірки):
Підготовка первинної документації:
— формування рахунків та актів виконанних робіт;
— ведення книги доходів (паперовий, електронний варіант) та іншої документації;
— нарахування податків: Сплата ЄСВ, Сплата ЄП, Контроль за змінами розрахункових рахунків;
— підготовка платежів у клієнт-банку: на особисту карту, оплата за послуги/ товари ТОВ (закриття операцій актами/ накладними);
3.Подача звіту: пустишка /заповнений:
Подача договорів по ТОВ та ФОП в органи ДПС
4.ТОВ на загальній системі :
Відкриття, підготовка первинної документації, супровід банківських операцій, ведення звітності. Ціна залежить від кількості операцій на місяць.
5.Облік ЗЕД:
Додатково до вартості обслуговування ТОВ (на загальній ситемі оподаткування ) додається 15% від вартості обслуговування певного ТОВ.
Сюди в ходить: первинна документація, внесення в клієнт-банк ЗЕД договорів/ рахунків/ актів; звітність.
6. Облік операцій з ПДВ:
В залежності від кількості операцій на місяць.
Будемо раді відповісти на будь-які питання, та співпрацювати з Вами.