Річна декларація з податку на прибуток ТОВ – що варто врахувати при подачі
Деклараційна кампанія з податку на прибуток підприємств за 2020 рік в самому розпалі. Нагадаємо, що в попередньому році було прийнято ряд законів, які внесли зміни до податкового законодавства в Україні (зокрема, Закони № 466 та № 1117), та діяло понад 15 редакцій Податкового кодексу України (далі - "ПКУ"). Минулий рік був насичений, зокрема, і на зміни з податку на прибуток. Напередодні подачі річної декларації ми підготували короткий список основних нововведень, на які рекомендуємо звернути увагу та врахувати при декларуванні:
Збільшення податкових порогів
Для незастосування податкових різниць – до 40 млн грн;
Для визначення основних засобів – до 20 тис. грн.
Нові податкові різниці та зміни до чинних різниць
Амортизаційні зміни – дозвіл на застосування виробничого та прискореного методу амортизації;
30% коригування щодо продажів «особливим» нерезидентам;
Карантинне «некоригування» за п. 140.5.9 ПКУ щодо певних операцій;
Коригування нарахованих доходів від участі в капіталі нерезидентів та нарахованих дивідендів, що підлягають виплаті від такого нерезидента;
Дозвіл на перенесення збитків правонаступником при реорганізації;
Включення суми штрафів, що накладаються контролюючими органами, для розрахунку податкового коригування (п. 140.5.11 ПКУ).
Зони особливої уваги
Підтвердження розумної економічної причини (ділової мети) операцій з нерезидентами;
Амортизація основних засобів під час вимушеного простою;
Ризики з ТЦО в умовах Covid-19;
Підтвердження бенефіціарного статусу нерезидента;
Документальне оформлення операцій.
Даний перелік змін є не вичерпним та може змінюватись в залежності від специфіки діяльності та операцій вашої компанії. KPMG
BPO Company надає бухгалтерський супровід для ТОВ та ФОП: ТОВ(ТзОВ) – товариств з обмеженою відповідальністю: - на єдиному податку та на загальних умовах; - платників ПДВ(НДС) та не платників податку на додану вартість; - ЗЕД операції та без зовнішньоекономічної діяльності; - які надають послуги та продають товари.
Ознайомитись з вартістю наших послуг можна в табличці нижче.
Ведення бухгалтерського та кадрового обліку за одного співробітника складає 300грн, від п’яти співробітників – 350грн.
В дану вартість входить: Кадровий облік: — формування табелю робочого часу; — формування наказів ; — формування пакету документів на прийняття/звільнення найманих співробітників (заява на прийом/звільнення, трудовий договір, особова картка працівника); — формування відомостей на аванс та ЗП;
Ведення ФОП з найманими працівниками: — сплата податків (ЄП, ЄСВ) формування місячних звітів оплата ЗП та податків (ПДФО, ВЗ, ЄСВ); — підготовка кадрових документів (Накази, анкети по співробітників, відпускні, підготовка трудових договорів) та інше; — підготовка договорів актів, ТЗ, рахунків у тому числі міжнародного формату;
Заповнення первинних документів (рахунок+акт наданих послуг(ВН)+акт звірки):
Підготовка первинної документації: — формування рахунків та актів виконанних робіт; — ведення книги доходів (паперовий, електронний варіант) та іншої документації; — нарахування податків: Сплата ЄСВ, Сплата ЄП, Контроль за змінами розрахункових рахунків; — підготовка платежів у клієнт-банку: на особисту карту, оплата за послуги/ товари ТОВ (закриття операцій актами/ накладними);
3.Подача звіту: пустишка /заповнений:
Подача договорів по ТОВ та ФОП в органи ДПС
4.ТОВ на загальній системі : Відкриття, підготовка первинної документації, супровід банківських операцій, ведення звітності. Ціна залежить від кількості операцій на місяць. 5.Облік ЗЕД: Додатково до вартості обслуговування ТОВ (на загальній ситемі оподаткування ) додається 15% від вартості обслуговування певного ТОВ. Сюди в ходить: первинна документація, внесення в клієнт-банк ЗЕД договорів/ рахунків/ актів; звітність. 6. Облік операцій з ПДВ: В залежності від кількості операцій на місяць.
Будемо раді відповісти на будь-які питання, та співпрацювати з Вами.